Thread: H. Wassenaar
View Single Post
Old 19-03-2009, 11:47
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Edit - Hmm, Henk poste bijna gelijk, dit was in reactie op Riespolo/roadwarrior/Oldskool

Een forum is zo goed als de leden die er lid van zijn, net zoals een land zo goed is als zijn burgers. Er is geen beleid te bedenken die dat kan veranderen, hoogstens kan er wat gestuurd worden.
Dus als ik het goed begrijp heren, is ieder gedrag te repareren met een gum en stok? Ik betwijfel het. Een verandering van instelling kan dat alleen echt doen.

Het probleem is dat we het nooit goed doen. Jullie wijzen ineens zo graag op 'wat er allemaal in dit topic aan ongenoegen te zien is' maar als je goed leest leven er twee sentimenten: het gevoel dat mensen te soft zijn/er te veel politie bemoeienis is, en het gevoel dat de mods te weinig doen en alles maar moeten steriliseren.
Als we nu meteen op jullie smaak inspringen en overal met de harde hand op gaan, dan behartigen we de belangen van de andere groep weer niet.

Krijg een sterk 'beste stuurlui staan aan de wal' gevoel hier van. Dat we van jullie kritiek krijgen, prima natuurlijk; maar verplaats je in onze rol en weeg de verschillende belangen van de verschillende groepen af in plaats van ons beleid te staven aan en bekritiseren vanuit je eigen standpunten.

Jullie zijn allemaal vrij je eigen keuzes te maken. Als VWF dus een 'beter' forum is dan 'Volkfsorum.com' weerhoudt niets of niemand je ervan daar te gaan wonen! Ik wens jullie oprecht alle succes, wij gaan gewoon door met Volksforum.com - gelukkig loopt alles op aarde in een sinus dus uit deze dip komen we ook weer sterker.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote