31-03-2009, 22:41
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Heb juist dezelfde motor als jou. Kheb de wagen gokocht Begin oktober, toen had hij zo'n 210000 op de teller staan... Ondertussen is dat al een goeie 238000 km geworden...kheb de wagen dus aardig gebruikt zeg maar.
Ik ben normaal gezien een rustig chauffeur maar soms duw ik hem ook wel eens op zijn staart en dan haalt hij zonder oververhitting, trillen en dergelijke vlot 160 km/u.
Olie verbruik valt ook zeer goed mee en wat ik vooral heel opvallend vindt is dat mijn koelsysteem het nog zééér goed doet in samenwerking met dit blok.
Als ik naar school rij, afstand zo'n 110 km en ik ga niet boven de 120 km/u, dan zal mijn temperatuurwijzer niet naar het midden van de console gaan (onder de 90° dus)...wat ik bij enkele maten en de wagen van mijn moeder (90 pk TDi) helemaal anders vaststel...
Ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken en euh wat en hoe de vorige eigenaar ermee heeft gereden dat weet je niet en kan je ook niet zien aan het onderhoudsboekje hè...hij mag zo goed onderhouden zijn als er een gek heeft ingezeten is die moeite toch voor niks geweest, Succes ermee!
salu.
|