View Single Post
Old 01-04-2009, 16:53
Wolgast's Avatar
Wolgast Wolgast is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Wolgast

Kleine update maar weer:

Van het weekend naar NL geweest met de auto. En geen centje pijn eigenlijk...
2 weken terug is er wel een groot onderhoud gepleegd. De distributieriem en multiriem + V snaar is vervangen en ook de carterontluchting en kleppendekselpakking. Verder zijn ook de schijven en blokken voor vervangen.

Rij er nog steeds met heel veel plezier mee moet ik zeggen! Km stand is nu 213000 en een beetje en hij trekt idd nog vrij makkelijk richting de 175 op de autobahn. Olieverbruik is na de reparatie zo goed als weg nu. En de monteur gaf me wederom een compliment dat de algehele staat van de auto ''Ausgezeichnet'' was.

Over de koeling gesproken; Die van mij komt nooit boven de 90/95 uit tijdens het rijden. En daarbij maakt het niet uit of ik file rijd of hard jaag....

Maar gelukkig geen gekke dingen met de auto en van de zomer mag ie ons naar Italie brengen en gaan we zijn klimcapaciteiten testen! En ontmoet ie daar zijn ''voorvader'' in de vorm van een Golf II Memphis 1.6D uit 1988 met een dikke 3 ton op de klok. Die overigens ook nog steeds 1x p.j de alpen en Duitsland door crosst....
Reply With Quote