View Single Post
  #9  
Old 27-08-2004, 20:58
richardcabriogti's Avatar
richardcabriogti richardcabriogti is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2004
Posts: 24
Default

hoi
ik bouw regelmatig golf 1 om naar 16vtjes
je hebt dus 2 pompen nodig
1 zit er in de tank dit is de oude versie van de mk 1 gti
daarna komt er een pomp onder je auto de originele van de golf gaat wel maar is niet te doen
het beste kun je hiervoor een pomp pakken van een ford escort rs turbo bouwjaar 87 ongeveer
deze levert genoeg druk
of een model fiat tipo van dezelfde leeftijd
ik vermoed dat er bij jouw een kabelboom in ligt van golf 2
dan moet je de rood/gele draad naar je tank meten of dat er spanning op komt te staan als je het kontakt aanzet(dit duurt maar even omdat de pomp dan op druk komt en dan stopt)
als dit geheel is aangesloten op je bestaande zekeringkast zal er waarschijnlijk een extra relais zijn bijgebouwd
anders volgen waar de draad naar toe gaat
en dan vind je het probleem
er is nog een mogelijkheid
tijdelijk spanning op de rood/gele draad zetten dan moeten je pompen gaan werken
kun je toch starten en zo
(als je trouwens een zekeringkast gebruikt van een golf 1 gti na eind 82 is het relais wel aanwezig en is het de versie waar de aan de voorkant de zekering in zit)
succes
Reply With Quote