Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Ik wist niet dat de Tarantula velgen nog leverbaar zijn, €¼110 per velg kan duur gevonden worden. Echter, ga maar eens kijken voor een andere set nieuwe alu velgen, dan betaal je die prijs toch ook?
|
Ja, dat kan wel zijn, maar ik vind het veel geld. Ik spaar me toch liever die 320,- pleuro's wat het verschil in totaal, per 4 st. dus, uitmaakt.
Edit. in eerste instantie had ik nog niet goed naar de rekening gekeken van Classic Parts

, maar ik zag nu net pas, nádat ik m'n
vorige reply hier had aangepast (rekening en ETKA toegevoegd) dat boven die € 440,- nog eens € 48,36- verzendkosten erbij komen (is ook logisch) + € 92,79,- aan btw (is ook logisch

) setje nieuwe van Classic Parts kost dus in totaal € 581,15,- !!!
OK, bij het setje gebruikte komen ook nog eens verzendkosten van zo'n 30 a 40 pleuro's, maar zelfs daarmee is het nu zelf's ruim € 400,- verschil !

een flinke slok op 'n borrel denk ik zo...
Maar dat maakt het voor mij alleen maar des te makkelijker om te beslissen, het worden de gebruikte dus
Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Een gebruikt setje kopen, opknappen dwz richten, herstellen, stralen en poedercoaten kost ook niet weinig.
|
Dat hoeft niet meer te gebeuren aan de gebruikte velgen wat ik me kan kopen, velgen zijn 5 jaar geleden volgens de verkoper al nieuw gecoat, dat geloof ik ook, ze zien er goed uit.