dank je wel stijn, voor dit goede schema,
de bout van het linker gedeelte onderaan was los, dus zeg maar het mechanisme aan de linkerkantvan de centrale as vanaf de versnellingsbak gezien,
dus de schakelbewegingsmoer losgeschoten,
niet de keuzebeweging. is dat korte beugeltje aan de rechterkant.
kon in het donker niet zoveel zien gisteren, mijn auto is gvd verlaagd, dus eronder gaat amper...
zoals ik het bij mijn auto kan zien is de moer losgeschoten waarmee ik van 2 naar 1 en van 4 naar 3 ga, dus de schakelbeweging
de keuzebeweging, links en rechts met de pook binnen funktioneert blijkbaar nog, want die moer zit wel vast.
heb de moer er weer es op gezet, pook en bak in vrij gezet, moer vastdraaien zonder dat ie schakelt,beetje pielen, en dan ging ie weer in alle versnellingen, maar heel heel erg beroerd, en stangen gaan niet lekker,
heb wel gezien dat mijn rubberen busjes helemaal versleten zijn en dus is er veel speling, deze heb ik inmiddels nieuw gehaald vanochtend, hoe moet ik het mechanisme nu afstellen zodat ie wel lekker schakelt,
door jou schema kon ik hem al weer rijdend maken, deze golf, kan je me ooknog een goede tip geven zodat ie weer als vanouds lekker schakelt en boel.
bedankt tot zover..
heeft er trouwens nog iemand een vloerkleed liggen voor een gti/gtd, wel org gti. geen golf c matten of andere schuurpapier..
groetjes,
bram
|