View Single Post
Old 11-04-2009, 20:35
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore

Deze week weer wat tijd aan de Golf besteed. Er zit progressie in

Ik heb vorige week bitumen matjes besteld bij de akoestiek shop en die had ik 2 dagen later in huis. Klein doosje, maar woog 5 kg!
De bodemplaten waren reeds in de epoxy primer gespoten. Nadat dit droog was nogmaals goed schoongemaakt en de bitumen matten op maat gemaakt en op de bodem geplakt en met de hete lucht föhn in de juiste vorm gebracht.

Ook de isolatiematten die ik een tijdje geleden besteld had samen met de nieuwe hemel heb ik eens even gepast en ik moet zeggen de pasvorm is prima.
De matten en de hemel komen uit de UK, en waren ook binnen een week in huis.

Vandaag heb ik de hele dag besteed aan het pas maken van het nieuwe front. Er zaten nog wat resten plaatwerk van het oude front die ik heb weggehaald. Het was nog een aardig karwei om overal bij te komen.
Toen het front bleek te passen heb ik het sleepoog weg gehaald en het gat dicht gelast. Het lassen gaat nog niet zo als ik het graag had, maar het gat is nu dicht.
Het front past nu perfect op de auto, maar voorlopig ga ik het nog niet vast zetten omdat ook de beide binnenspatborden gedeeltelijk vervangen moeten worden.

Hieronder wat foto's van de werkzaamheden. Het lijkt alweer een beetje op een auto

Reply With Quote