View Single Post
Old 11-04-2009, 22:33
gti-pirelli's Avatar
gti-pirelli gti-pirelli is offline
VW Guru

reply vw Roadwarrior : Ik had het over de middenconsole die ik heb gekocht en niet over de auto. Ik heb niets tegen op de vorige eigenaar laten we dat voorop stellen. Ik zit hier helemaal niemand zwart te praten, en aangezien dit al een "öude" wagen is kan er voor dat de eigenaar voor mij hem had al veel zijn gebeurd.

Als ik problemen had met de vorige eigenaar dan had ik hem dat wel laten weten. We hebben beide de auto's bekeken en aan beide auto's zat wat werk. Ook mijn ex gti moest nog de nodige aandacht hebben, net als bij de vr6.

Als je hem nog spreekt en als hij dit zich aantrekt dan mag je hem wel zeggen dat ik niet hem zwart maak, en dat ik verder blij ben met de auto. Hij heeft ook genoeg aandacht aan de auto gegeven door airco afvullen, condensor vernieuwen, nieuwe keeringen en kettingrevisie, schroefset en noem maar op.

Ik ben hier niet op het forum om mensen zwart te praten, wou alleen even mijn bevindingen van mijn auto delen met de rest en daarbij wordt niemand persoonlijk aangewezen. De vorige eigenaar is monteur dus die zal echt wel weten hoe hij met een auto om moet gaan. Je kent overigens de auto en de desbetreffende persoon zelf.

Grts Ronald