Nee het is toch geen gti , die strips miste en kon een setje bemachtigen met gti logo tot heden zo maar gelaten.
Handelsbenaming is GOLF GL 66kw u9.
Of het al was tsja dat zou zomaar kunnen, was alleen vreemd want aan de onderkant zag je gewoon dat hij ergens op heeft gesteund want de onderkant van de pomp was flink beschadigd, dit had ook al zo kunnen waren zelf ook geschrokken want net die koppakking laten doen

dus echt zo een "wat nou weer" moment. Gelukkig maar dat het inmiddels allemaal verholpen is.
In het voorraam zit een barst en zou dus toch al vervangen moeten gaan worden en de sticker weg wanneer ik een nieuwe ruit heb. En ja die estoril velgen, die wil ik ook wel of van die porsche c2 of teledails

. Misschien van de belasting teruggave

Eerst nog een nieuwe voorruit, einddemper en middendemper. Bij de einddemper zit er één schotje los en dat maakt zo een tikkend geluid en wat een herrie zeg

Erg irritant. Is hier nog wat aan te doen of kan het alleen opgelost worden door vervanging van de hele demper?? Zal zo nog ff op mp loeren!
Wij houden hem levend hoor, nu al zoveel gekost dat ie zeker niet meer weggaat
** net ff op MP gekeken maar kon niet zoveel vinden, welke ik wel mooi vind zijn deze
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51991

zoiets?