
16-04-2009, 15:52
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,812
|
|
Er was maar één JB, en die hadden altijd 1500cc, ook in Duitsland, laat je niet verwarren door dat "1,6" wat op de kop staat, dat hebben alle JB's, bepalend is dus de motorcode wat in het onderblok ingeslagen staat.
En onderstaande overigens
Quote:
Originally Posted by RallyeRichard
Kop voor de JB is dezelfde als voor de (niet GTI) 1600'jes
|
is dus de reden waarom er op de cilinderkop van 'n JB altijd dat "1,6" staat.
__________________
Quote:
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! (Ian "Lemmy" Kilmister 1945 - 2015)
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|