
02-09-2004, 13:03
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
Allebei Bedankt voor de moeite!!
Mochten er nog mensen zijn die tips en tricks hebben laat het me weten 
|
Jaaaaaaa ik heb nog een goeie tip...In de tekening van de 8 klepper staat een onderdeel aangegeven met nummer 16.....dat is een boutje, wat nog al snel afbreekt. Het is een heel raar boutje, de ene kant is dacht ik m8..dan heb je een zeskant, en OP dat zeskant zit dan weer een draadeind m6 vast...daar gaat een van de bouten van de beschermkap op (degene die je los draait met een inbussleutel 6 ...dat m6 draadeind breekt erg snel, dus van tevoren goed inspuiten met kruipolie. Als ie breekt heb je een probleem, want VW zelf levert ze niet meer, alleen nog verkrijgbaar op de sloop dus.....
|