Zo bij deze weer eens wat foto's. Motor laatst even gedaan, had even flink onderhoud nodig...

Vies he?

En nog wat nieuwe dingen, maar niet op foto.

En deze ruimte moet dus nog wel even schoon en netjes worden gemaakt, maar wil hem eerst rijdend hebben

Zo staat de golf er nu dus bij.
Foto's van de deur die eruit kwam...

Bij de klink is het plaatwerk ook nog aardig rot en krom (inbraakschade vermoed ik), dus eigenlijk is de deur wel afgeschreven, zeker als je de ziet wat er onder de rubbers vandaan kwam. Van binnen ook niet veel meer

en alle randen zijn eigenlijk ook bruin

. Is al eens eerder geholpen aan de plamuur te zien
De oplossing:

Van deze deur gaan we (heb een collega erbij voor het laswerk) een oude type deur maken. Dus de hoek van de spiegel voor eruit, gaatjes van de strips dichtprikken en een klein stukje nieuw plaat onderop
Verder was ik vanavond nog even bezig geweest met wat poetswerk, en heb ik mijn klinkplaatjes gepolijst.

voor de tijd

en na de tijd
Verder vandaag maar een nieuw spatbord besteld, en gelijk ook maar een nieuwe grille met nieuw logo (oude kreeg 'k niet meer echt netjes gepoetst), nieuwe knippers en nieuwe bumpersteunen. Bumper had ik al
Verder deze week niet zoveel tijd meer, maar zodra er wat te melden is gooi ik het hier wel bij