
28-04-2009, 17:43
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,165
|
|
16V kop kan je bijna niet vlakken want dan vallen de klepzittingen eruit.....is niet een kop waar je zo ff 1,5 mm ofzo vanaf kan halen. ( was het maar waar...)
Als je inlaatkleppen de zuigers naduwen, en dat is gebeurd want anders waren ze echt wel krom, dan is de timing gewoon verkeerd.
262 is hoogstwaarschijnlijk Cat Cams, heb je de tandwielen zelf gemonteerd of heb je de set gebruikt gekocht?
Ik heb nl. ook al eens een set gehad waar iemand tandwielen met verkeerde merktekens op gezet had en ook al eens een set die de tandwielen er zonder spie op had zitten....dan ben je wel ff aan het zoeken.
Als je het perfect wil doen heb je een verstelbaar tandwiel en verstelbaar kettingwiel nodig en 2 mechanische stoters...dan kan je de nokkenassen exact volgens de specificaties uitklokken.
Dit kunnen wij natuurlijk ook voor je doen als je daar de app. niet voor hebt.
Ik heb deze nokkenassen vorige week nog gemonteerd op een 9A waarvan we het onderblok serieus gevlakt hadden en waar Wossner zuigers in zitten met een enorme bult erop ( 12,4 op 1) en deze raken de kleppen ook niet.
Het kan eigenlijk niet anders dan dat de timing verkeerd staat, alleen moet je dat altijd horen en niet pas vanaf 1500 rpm..
__________________
Groeten, Jeroen.
|