
29-04-2009, 14:24
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,077
|
|
Deze jongen zit ff in een hele diepe dip nu...
Vanmorgen om half 9 thuisgekomen (uit Rotterdam), heb de auto om kwart over 7 bij het keuringsstation neergezet na sinds gistermiddag 16h de hele nacht door te hebben gewerkt aan de auto.
En ondertussen ben ik aan het werk, omdat de hobby nou eenmaal ook bekostigd moet worden?! Vanavond maar vroeg het dekbed over m'n hoofd heen trekken...
Zojuist namelijk een telefoontje gehad met een vernietigend oordeel van de keurmeester. Fijn, zo'n voorkeuring bij de vorige eigenaar op het moment van verkoop, helaas helemaal aan de andere kant van het land!
Wat kwam mijn keurmeester allemaal tegen?
* aantal lekke diesel-retourslangetjes in motorruim (?) (kan altijd gebeuren natuurlijk)
* reflector rechts-achter afgekeurd (? Zit volgens mij geen barst in of zo; kan eventueel altijd de reflector van de reserve-Passat af trekken, dus mogelijk makkelijk opgelost)
* linker stuurhuishoes lekt (dat vind ik altijd kut-reparaties, omdat je er zo slecht bij kunt?)
* achterklep kregen ze niet open (is inderdaad een hoop gepiel, maar kan wel open)
En dan een aantal laspunten gvdgvd (niets van wat al gedaan was, hoor):
* linker voorbalk enig laswerk (weet niet of hij langsdrager bedoeld of kokerbalk?)
* linker ophangpunt vooras (opnieuw niet echt voor ogen wat hij bedoelt)
* rechter ophangpunt achteras (idem)
* achterbalk onder de bumper (had ik de bumper er tóch ook achter even af moeten trekken?)
* uitlaat op enkele plekken lek (zie eerste punt, kan altijd gebeuren, hoor je bij diesel nou eenmaal minder makkelijk dan bij benzine).
Maar al met al dikke-lul-3-bier verse hondekeutel met een strik erom, met name omdat al het laswerk aan de ONDERKANT van de auto is, en er geen brug beschikbaar is...
Ik zeg hoerebef!
__________________
Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nee dank je zijn net BBS wielen iedereen rijdt ermee 
|
|