View Single Post
  #226  
Old 08-05-2009, 19:02
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,817
Default

Wegens het mooie weer, de extra vrije dagen en natuurlijk de Volksforum Uitdeukdag de Rallye in het paasweekend weer van stal gehaald. Tijdens de uitdeukdag zijn de enige 2 deukjes welke in de auto zaten er uit gehaald. Dus nu heb ik eindelijk weer een strakke C-stijl en dorpel

Op eerste paasdag mezelf maar eens een plezier gedaan en een lekker lang tocht met de Rallye door Belgie gemaakt. Helaas was het einde van de rit minder plezierig. Ik hoorde namelijk een veradelijke "tokkel" uit het vooronder. Dus de kap open en maar eens goed geluisterd. Kwam zeker te weten uit de G-Lader. Dus na het paasweekend de lader gedemonteerd en naar Arno gebracht. Een weekje later belde Arno met het slechte nieuws: De verdringer had aangelopen en er zaten 2 scheurtjes in de verdringer.

Hier de de plek van het aanlopen:





Na overleg met Arno heb ik besloten om voor een compleet gereviseerde "nieuwe" lader te gaan, welke Arno voor mij heeft voorzien van breed tandriempje, hoog toerental lagers en maximale bewerking. Deze ben ik vanmiddag op wezen halen:




Wat een beauty

Deze gaat er binnenkort op, ik vervang meteen de klopsensor aangezien ik er nu bij kan en het feit dat de isolatie volledig aan gort is. Aangezien dit een delicaat sensortje is neem ik hem maar meteen mee.

Inmiddels is me logo ook gespoten dus die kan ook gemonteerd worden:



Helaas kan de Rallye nu niet meer mee naar Terlet (Dub-Inn). Dus ik kan de lader waarschijnlijk inrijden op en neer naar Burgum

Ow en Arno bedankt voor de goede service en de gezellige meet
__________________
Reply With Quote