View Single Post
  #40  
Old 05-09-2004, 12:47
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Quote:
Originally Posted by Crosne
rustig beginnen, merktekens goed bekijken, voordat je het loshaalt ff alles markeren. dan exact zo weer terug zetten, even sleutel op de krukas, geheel een keer ronddraaien, kijken of dat goed gaat. Al met al bij een ev heel goed te doen en je mag een foutje maken


Dat merken (met bv type-ex) en alles weer terug zetten is geen goede optie tenzij je zeker weet dat hij nu goed staat. Ik heb al 2x gehad dat de distributieriem 1 of 2 tanden verkeerd stond doordat er een prutser aan heeft gezeten die niet kan kijken. Dus kijk ook eerst alle putjes, puntjes en streepjes (merktekens dus) na voordat je de riem eraf haalt.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote