Dress code????? verrekt wineig van gemerkt, Ik zag een kansloos iemand met een blauw glitter shirt en gouden kettingen om zijn hals heen, en een foute bril op, o shit dat was ik,

ff een rondje gelopen in teneu, maar toen ik verder echt niemand zag in deze prima kledij, heb ik de mijne ook maar terug gelegt in me auto, anders werden de meeste zo jaloers op me outfit, better luck next time,
Oja, ik haal weonsdag me kever op Stepan, ik heb dan een bestelling in Den haag, dus zit ik toch al een beetje in die richting, Dus schrik niet als je thuis komt en de Ovaal is weg, als het meezit hebik hem dan weggehaald,
Toch nog bedankt, en bugstuk bedankt voor die hond bij de auto, misschien iets voor op het dakrek
Bedankt,
en ben beneiuwd naar de foto's
@ sabine en Bob, pas op met de Drive in dingen en parkeergareges met die rolator op je dakrek, Ik zat ook op de grans bij de King drive bij de burger King, ging net, me antenne boog wel naar beneden, maar die rollator buigt iets moelijker,,,
Was wel een keer leuk om met je eigen kever naar de ACn te gaan., lijkt me volgende keer nog beter om hem ook weer gelijk voor de terugweg te gebruiken., zat nu bij Micheal zijn Ovaal achterin, wel lekker knus
zo weer ff genoeg