Quote:
Originally Posted by Mitta
LET OP!!!
Foodstrip is een plek waar gemeet mag worden, hiervoor is toestemming van de gemeente/politie gegeven. Normaal gesproken is het een Honda meeting plek, hun hebben hier hun best voor gedaan en willen dit graag behouden.
Associaal gedrag zal niet worden gewaarderd, dus geen Gummy's of langere tijd on-nodig gas geven e.d. Nu denk ik dat dit voor de meeste van hier vanzelf sprekend is, maar toch vermeld ik het er even bij.
Mijn maten met Honda's en ik zelf willen er graag nog terug kunnen komen.
Bedankt voor jullie begrip.
LET OP!!!
|
Hey,
Hier 1 van de Honda rijders. ik hoop dat jullie ons deze dag eens zullen overtreffen

Nee, alle geintjes op een stokkie.
Ik ben blij met bovenstaande tekst. Niet dat alle Honda/VW/Peugeot etc. rijders normaal of aso of whatever zijn, maar we hebben allemaal rotte appels.
zoals Mitta hierboven aangegeven had, hou het aub normaal met aankomen rijden, wegrijden etc. en dan wordt het echt wel een mooie meeting voor jullie.
We staan er nu al 3 jaar en zou zonde zijn als het na 1 avond verpest zou zijn voor jullie, ons en alle meetings die hier in de toekomst gehouden zullen worden.
Helaas is het zo dat op vrijdag voor ons ook een standaard meet avond is elke week, maar ik kan voor mezelf spreken dat ik 'm wel ffies op een andere plek zet dan normaal. Zodat achterin (in de bocht) nu de VW scene even zijn ding kan doen en laten zien wat zij het beste doen. Auto's laag, dikke wielen eronder en gaaaaan
Ik ben er wel die avond om toch eventjes te komen kijken
Wellicht tot dan!
Gr,
Tim