27-05-2009, 14:10
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Golf3 1.8 20VT APX
Zo bij deze open ik toch weer een nieuw topic net als mijn oranje caddy2 project ivm voorheen wat onenigheid met bepaalde uitspraken en personen op de forums.
Ik krijg nog steeds veel persoonlijke mail en vragen hoe het er voor staat en dergelijke,en heb hierbij maar besloten dat het via een topic toch wat makkelijker bij te houden is voor anderen die wel geïnteresseerd zijn.
Voor degenen die het voorval hebben meekregen ben ik gelijk duidelijk en is dit topic bedoeld voor mensen die geïnteresseerd zijn/vragen hebben,en niet voor onnodige teksten/uitspraken als het je niet interesseert.
Bij deze hou ik het duidelijk en overzichtelijk met een korte beschrijving en foto's van mijn Golf3 1.8 20VT project.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fase 1:
In 2003 ben ik begonnen met de aanschaf van een nette originele zwarte 1.8 GT Special van 1e eigenaar.
De bedoeling was om vanaf een kaal caressorie de wagen helemaal opnieuw op te bouwen naar eigen stijl en smaak.
De eerste doelstelling was om de auto een bredere look te laten geven door niet zoals gewoonlijk de wielkasten om te rollen maar uit vlakke platen staal compleet met de hand 4 nieuwe wielkasten te buigen en deze opnieuw er in te zetten.
Nadeel hierbij was dat mijn bumpers aangepast moesten gaan worden en te kort waren.
Deze zijn aan de voor en achterzijde beide verlengd met polyester om netjes een geheel te krijgen met de wielkasten.........
Na ruim 18maanden bezig te zijn geweest met exterieur/interieur en motor revisie was dit het eindresultaat geworden en was de Golf zilver en sportief.
Na wat wijzingen en velgenwissels besloot ik om de golf eind 2006 weer helemaal te strippen en een nieuw chique/cleane look te geven.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|