Zo,
Dan zal ik me ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Michaƫl Gort, we zijn inmiddels 21 jaartjes op de aardkloot aanwezig en ik woon in Amsterdam. Ik studeer HTS autotechniek aan de HAN in Arnhem. Na al meer dan een jaar aangemeld te zijn en nog zonder een enkele post, heb ik hier al ruimschoots genoten van alle foto's en technische informatie in de meeting en projecten topics. Dat blijf ik voorlopig ook nog doen!
Even de korte automobiel geschiedenis:
Als eerste heb ik een half jaartje rond gecruised in de Corsa van mn pa, maar toen hij weer mocht rijden na zijn oogoperatie, moest en zou er een autootje komen. Even wat ge-marktplaatst en al snel een Mitsubishi Colt opgehaald met tikkende kleppen, een overdwarse scheur in de voorruit, slechte uitlijning en hoogteslag in de velgen. Helaas(gelukkig) begaf dit leuke hok het al na een maand. Na 3 maanden heb ik de hoop opgegeven en kon ik van een vriend een Polootje 2 coupe overnemen. Het beestje was Alpinweiss en rondom 60mm verlaagd met een weitec setje. In de 2 jaar en een beetje dat ik deze auto heb gehad heeft ie veel mee moeten maken. Hij heeft op de 2nd en 3rd Arnhem Dub-inn gestaan.

Hier naast de Golf van Michel (bregget op t forum)

En nog een solo shot.
Hij is dus niet meer wit (na een aanraking met een 30 cm hoge stoep).
Omdat de Polo me steeds vaker in de steek liet met kleine dingetjes, maar eens gaan denken om een andere auto aan te schaffen. Het moest een Golf 2 worden, dus gezocht, gevonden en gekocht.
Tijdens het ophalen van de auto gebeurde er ook nog iets moois.
De nieuwe: Golf 2 CL Madison 5 deurs 1.3. SLECHTS!!! 80000 op de teller. Ik was er sceptisch over, maar de staat van de auto maakt het toch waarschijnlijk. Hij loopt er in ieder geval niet minder om.
Maar alsof hij wist dat ie vervangen werd:

Spoortje

Lag de brandstofslang er (weer eens) af. Gelukkig had ik wat companen mee, waarvan er 1 toevallig de beunkleren nog in de tas had zitten. Dus met gevaar voor eigen leven en met een schroevendraaier van de plaatselijke aardappelboer is hij onder de auto gekropen om het geheel weer vast te slangenklemmen. Michel steunt hem hierbij met de nodige versnaperingen.
De Golf was natuurlijk heel netjes, maar veel te hoog en er zat een niet aangesloten audio in. De audio is inmiddels vervangen voor het spul uit de Polo ( zonder hoedenplank speakers en idiote stickers op de hoedenplank) en de beroemde en beruchte Tec-tuning schroefset is gemonteerd. Helaas moet ik jullie nog even teleurstellen, want de foto's zijn er nog niet. Ik zal kijken of ik ze morgen kan maken en dan is iedereen weer blij!
Groetjes!
Ps: Ik weet dat de laatste foto's scheef staan en dat ze slecht zijn. Mijn excuses.