View Single Post
Old 02-06-2009, 13:59
Ronald's Avatar
Ronald Ronald is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Marcski
deze kopen, zonder twijfel: http://link.marktplaats.nl/255599015

whahaha. Van hatchback naar sedan, maar in zijn 4.8m lange mercedes was de +kabel tekort. haha.

Wegens overschakeling van Hatchback naar sedan is deze subblaffer overbodig geworden.
Hij pomp harder dan leuk is, tevens zal alles in je golfje( 2 of 3) gaan trillen en kraken zodra deze machine zijn werk doet.

Helaas moet ik hem weg doen want in de kofferbak van een sedan icm met een brandstoftank achter de achterbank komt deze subwoofer niet tot zijn recht. Hopelijk heb je nog wat plek over naast de weekelijke boodschappen voor deze knots van een conus.

Of je nu een beginnende gabber bent of je 18 jarig petje deze subwoofer zal worden gewaardeerd door je vrienden.

ik kan er tevens een hitje van explosiF cartuning achttien bij doen zodat je goed beslagen ten ijs komt als je hem hebt aangesloten.

hier wat specificaties:
Subwoofer:
Groot: Ja
Merk: MTX , (of XTM , hij is rond dus ik weet hiet hoe hij rechtopstaat)
Vermogen: dat merk je vanzelf als je haren(als je die had gehad) heen en weer gaan

Kist
LXBXH; ogh, hij past heus wel
materiaal ; MDF met een fijn kleedje erover

Versterker
Maximaal vermogen : 600Watt of tweemaal 300 watt.
Merk : Hollywood , het oplichtmerk van rockfort (OID)

kabels
Alle kabels zijn lekker lang, behalve de voeding kan wat kort uitlvallen. in mijn 4.8 meter lange mercedes haalde hij het niet, maar in een wat korter moddeletje (afgetrapte astra) past het makkelijk.

nog een aantal tips voor geintresseerden:
1. Bellers zijn snellers
2. Wie niet waagt wie niet wint
3. koop gewoon

voor de trijfelaard
1. mailen mag ook
2. Wie niet bonkt wie niet beert
3. Koop gewoon
Reply With Quote