Thread: Golf 1 1.5 LX
View Single Post
Old 02-06-2009, 16:27
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Hallo Reuvers,

dat

Quote:
Originally Posted by Reuvers
Ik had de auto voordat ik hem kocht ook bekeken op rdw en zag ook dat die in december 83 is gemaakt, maar wist niet dat dat een probleem was/ of niet klopte

is een misverstand, via rdw.nl kun je niet zien wanneer de auto geproduceerd is, maar alleen de datum 1e toelating, geproduceerd kan die auto al een half jaar eerder dan de 1e toelating zijn geweest, maar dat

Quote:
CHassi nummer heb ik nu even niet bij de hand maar zal dat vanavond even checken. Post ik het daarna wel hier.

ga je dus vanavond wel even checken bij de link wat ik je eerder hier had geplaatst.

Quote:
Maar het verschil tussen jou luchtfilter bak en die van mij zie ik niet echt? Eigenlijk alleen de extra slang aan het einde na het vacuum reservoir die naar je radiator loopt.

Tevens zit er bij mij wel een slang aan de achterkant (geloof dat ik hem op jou foto onderop zie lopen).

Ja, die slang loopt bij de mijne onderin

Quote:
Edit: ik zie alleen dat het hoekje van jou bak waar de pijp begint schuin is, en bij mij niet.

Je moet eigenlijk goed kijken naar 't punt waar bij de mijne die flexibele slang van de luchtfilterhouder richting radiateur gaat, dat punt maakt het verschil tussen de 2 luchtfilterhouders, verder, maar dat heeft eigenlijk geen belang, staat er op die van jou de merknaam, dus "volkswagen", op die van mij niets. Maar als het prima functioneerd zo met die jongere luchtfilterhouder, dan laat maar mooi zo zitten.

Wat me ook nog was opgevallen, maar wat ik gisteren was vergeten te schrijven, in het dashboard links boven het lichtje van de handrem, zit er bij de jouwe nog een lichtje voor 'n handbediende choke, dit hebben normaal gesproken alleen maar de modellen met de 1100cc motor omdat die dus handbediende choke hebben, de 1500cc modellen hebben dit normaal gesproken niet vanwege automatische choke. Maar dat hoeft niets te betekenen, die paneeltjes zijn maar prul van hardplastic, dat spul gaat vlug kapot allemaal, misschien dat later daarom bij gebrek aan 'n juiste er een met zo'n lichtje voor 'n choke in is gezet.

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote