
08-06-2009, 17:18
|
Getting there...
|
|
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Hoi Volksforum, ben ik ook weer eens even.
Even een vraagje over het aansluiten van een nieuw model (nieuwste) kabelboom op een oud model KR-motor. Passen de stekkers en dergelijke van het nieuwste model kabelboom, dus het model van na '89 (geloof ik) waarbij de knipperlichtschakelaar bovenop de stuurkolom zit, zo op het oude model KR-blok?
Zijn er bijvoorbeeld andere stekkers gebruikt, of zaken op andere plaatsen vast gemaakt? Hoe zit het met de computers? Zijn er op het ene model meer of minder aansluitingen dan op het andere model?
Daarnaast moet de stuurbekrachtiging weg. De auto waar de motor in komt heeft een stuurhuis zonder stuurbekrachtiging, de motor die er in komt is eentje MET stuurbekrachtigingspomp. Houdt dit in de pomp gewoon weggelaten kan worden, en we uitkomen met een dynamo-steun voor een motor zonder stuurbekrachtigingspomp? Of is het toch gecompliceerder?
Danku! 
|
KR =KR Stekker aan de zekeringkast zijn anders
PL kabelboom wordt moeilijker,die moet je splitsen [De computer voor de brandstof en ontsteking]en verder aanpassen[warmdraairegelaar ed]
Steun op de waterpomp laten zitten
|