13-06-2009, 22:07
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
Is de schroefset van een golf1 dan voorzien van dezelfde veren als bij een golf4 of 5?  Er zit qua wagengewicht zeker een factor 1,5 verschil in..
Zou erg simpel van Vmaxx zijn om daar veren met eenzelfde veerstijfheid onder te zetten  In dat geval zou ik niet eens over ontwikkeling willen spreken, maar goed voor dat geld kan je ook weinig verwachten.
|
Wat ik bedoel is dat Vmaxx de set aanpast aan de hand van de auto en wat de gemiddelde sportieve rijder ervan verwacht. Natuurlijk zijn de Golf 4 veren niet hetzelfde als de Golf 1. Maar naarmate een auto van de fabriek uit comfortabeler wordt neemt ook de stugheid van de schroefset in verhouding af. Dus Golf 1=erg stug en bij de Golf 4 gebruiken ze minder stugge veren. Desalnietemin zijn de sets zeker nog sportief te noemen. Overigens worden er ook in duitsland geen Vmaxx sets verkocht voor 149 euro. Dit waren Raceland sets en dan hebben we het dus over iets heel anders. Het probleem is gewoon dat er zoveel sets gemaakt worden die op elkaar lijken dat niemand door de bomen het bos meer ziet. Vaak worden alleen andere namen gebruikt voor dezelfde sets. Bij Vmaxx is dit echter zeker niet het geval. Ik verkoop bijna 10 vmaxx sets per week en tot op heden is eigenlijk iedereen tevreden over deze sets. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon erg goed. Ik heb veel klanten die zo'n set onder de golf 1 hebben zitten en er vervolgens nog 1 kopen voor de daily. Dus als je volgens jou dan zo weinig kunt verwachten voor dat geld dan is het toch wel vreemd dat de mensen terug blijven komen voor die sets.
|