Ik heb er een paar dagen mee gereden en het rijd echt geweldig zo`n pompverstuiver met 6-bak!!!
Maar hij begon wat te zingen in de 5 en de 6 (schijnt een kwaal van deze baken te zijn) dus ben ik vorige week dinsdag gelijk naar theo kloosterman gegaan en die zij dat hij er wel weer achterweg kon
Dus woensdagavond heb ik hem er achterweg gehaald en gelijk naar theo gebracht. Als het goed is krijg ik hem vrijdag terug dus kan ik hem er zaterdag weer mooi achter hangen.
En dan hier ff een paar fototjes van het inbouwen
nieuwe motortje:
Komplete front er even voorweg gehaald, echt ideaal is dat!!
Oude er uit:
Nieuwe er in:
6-bak:
En het front er weer voor:
Ik heb de vernellingspook helemaal verbouwt zodat ik de achteruit weer links voor heb en niet meer rechts achter, wat zo`n pook voor een 6 bak koste iets van 300 euro

en zo schakelt hij ook weer super na mischien een uur prutsen

.
Het meeste werk zat in de bedrading maar daar heb ik verder geen foto`s van, aan de nieuwe motor zaten 45 draden en mijn passat hat maar 35, dus moest ik alles uitzoeken, de kleuren kwamen ook niet altijd overeen dus dat was nog een hele gepuzzel.
Maar alles functioneerd nu dus het is allemaal goed gekomen
Dit was het wel zo`n beetje geloof ik.