View Single Post
Old 02-07-2009, 21:03
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Leuk dat je de witte weer opknapt. Die auto is een stuk netter dan de groene.

Wel lef om dat zo op de straat te doen. Zelf doe ik het ook altijd achterom op het pleintje achter onze garages, daar niet van. Mijn oom heeft echter afgelopen weekend op zijn oprit een blok uit z'n corrado getakeld en dat is een dure grap geworden toen de politie even langsreed....

Of meneer zich even wilde melden op het bureau de volgende dag. Daar aangekomen was een boete van 300 euro zijn deel. Voor enkele drupjes koelvloeistof of stuurbekrachtigingsolie... Pas er dus mee op, ik ga ook maar wat zorgvuldiger te werk denk ik.

Volgens mij zijn de onderdelen "werken" en "boeven-vangen" uit de politie-training geschrapt geworden de laatste paar jaar. Dat ze eens wat nuttigs gaan doen, de gemiddelde politie-auto verliest wachtend aan het verkeerslicht meer dan die paar druppeltjes.

Anyway... heb altijd op straat geklust, en ik zie het voorlopig nog niet zo veranderen. Oppassen dus dat ik niet meer op dinsdag aan de klus ga wanneer meneer de wijkagent komt kijken welke LTS-er met opgevoerde scooter die 14 spiegels in de straat van de auto's heeft geschopt, om onverrichter zake, maar met een paar bakkies koffie in zijn "voluptueuze onderlijf" (lees: dikke pens), weer terug naar bureau te gaan.

Neen.... ik heb het niet zo op de heren van het gezag...

On topic dan maar weer... de motor zit er in ieder geval in, en zaterdag wordt wat er over is van de gti opgehaald door de nieuwe eigenaar. De achteras komt later terug naar Sittard om onder de witte te gaan. De kabelboom gaat hopelijk ook dit weekend om naar de witte.
Onderdelen van de groene zouden deze week dus misschien nog tegen lagere prijzen worden opgehaald.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote