
12-07-2009, 21:58
|
 |
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,878
|
|
Bedankt voor de reacties ondertussen!
Ik heb afgelopen vrijdag de auto laten lijnen en gelijk de uitlaat rubbers vervangen zoals ik al dacht niet de speling gewonnen die ik nodig de resonantie is al wel een stuk minder.
Ik ga vrijdag met de golf 1 op vakantie naar Frankrijk dus ga tijdelijk voor de snelle fix met de tape.
@JVH
Heb je de Haynes handleiding? Ik heb uitlaatlijn B op pagina 30 (hoofstuk 3) van de Haynes handleiding. De voorpijp bestaat uit twee stukken en het flexibele stuk is het probleem. Tevens de steunen van de voorpijp zijn ook een probleem voor de montage van een veerpootbrug tussen de draagarmen.
Ik weet niet waarom ze het flexibel noemen want het is volgens mij is het niet echt flexibel.
In ieder geval had ik de voorpijp van uitlaat lijn A of C dan had ik volgens mij inderdaad geen probleem. In de Haynes handleiding zeggen ze wel over uitlaatlijn B dat deze voor alle modellen is behalve A & C. Uitlaatlijn A is van een Scirocco 63 kW (mei 1978) en Uitlaatlijn C van een Scirocco 51 kW (augustus 1979)
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
|