Afgelopen zondag dus eindelijk naar Vliegveld Valkenburg MIVW gereden........
Vraag niet hoe we er zijn gekomen........af en toe eens vliegend over wat hobbels en gaten in de wegen/snelwegen,maar we hebben het gered.
Eigenlijks is het niet te doen om zo laag te rijden.
Vanaf de buitenkant zou je niet zeggen dat de caddy extreem laag ligt als je naar de voorbumperlip kijkt.......maar schijn bedriegt als je onder de caddy naar de draagarmen kijkt.
Heenreis in de regen naar MIVW geweest en ondanks het slechte weer super vermaakt en met veel mensen gesproken/leren kennen en leuke reacties gekregen.
Wat betreft de sticker (airride is for pussy's) is gewoon voor de gein als leuk idee,maar niet met een negatief bedoeling ofzo...
Rijd namelijk zelf natuurlijk ook met air op mijn mk3....
Ben zelf zeer tevreden over het uiterlijk eindresultaat,maar om zo laag te blijven rijden is geen optie bij ons met alle drempels.Op vlakke wegen met beetje bolling in de weg en brug overlappingen van asfalt op snelwegen is al niet eens te doen.
Het lijkt heel mooi maar helaas niet pracktisch om dagelijks mee te rijden en normaal van punt A naar B te rijden.
Wat betreft de
16inch verbreed staal met fluoriserend oranje rand erin,krijg ik veel mail/pm/pb met de vraag of ik ze ook wil verkopen.
Maar bij deze,...........wat ook al voorheen in het topic stond beschreven is dat deze velgen worden behouden en ideaal zijn voor wintermaanden.
Velgen zijn nieuw en matzwart gepoedercoated,en als ik later zelf weer moet kost het me weer meer geld om een nieuwe set te maken dan dat ik ze zal verkopen.
De 14inch staal zal in zomermaanden onder de caddy gebruikt worden en gaan daarna op zolder bij de rest van de verzameling velgen.......
Vandaag nog even nieuwe wiellagers bestellen en aan beide achterkanten vervangen.
Hier nog wat foto's van afgelopen weekend,...........nogmaals iedereen bedankt voor leuke/positieve reacties en voor degenen die foto's hebben gemaakt.