View Single Post
Old 22-07-2009, 12:05
matt8's Avatar
matt8 matt8 is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by MrMiljon
Auto van de grond, wiel erop, pleur hem in de 4/5 en laat hem lekker stationair draaien. Zo heb ik mijn a3 velgen helemaal geschuurd (nog niet gepolijst). Deze hebben dan ook amper openingen maar als je je schuurpapier op een verfmengstokje oid doet kun je ook mooi onder die spaken komen.

Voordeel in mijn ogen is dat het 10x sneller gaat en je hebt veel minder kans dat je deuken gaat zitten schuren met onbalans/slag als gevolg. Eventueel nog de vijl langs de velgrand halen en eventuele stoeprandschade is ook pleite.

Sommigen vinden het misschien een beunachtige bedoeling maar het werkt wel perfect.

lijkt mij ideaal hoor. ben nu met mijn bbs mahle velgjes bezig. heb er 3 af en gepolijst maar die lak is er zo verschrikkelijk lastig af te krijgen.. blanke lak ben je zo kwijt maar die verflaag die erop zit wil gewoon niet met afbijt. dus dan kom je aan het schuren met grof schuurpapier. en ik denk dat ik dus de laatste velg even op deze manier ga proberen. maar het wiel draait dan toch best hard rond??? ga er zo denk ik even aan beginnen. hielt het voor gevaarlijk maar aangezien er toch meer mensen zijn die dit doen ga ik het ook maar eens proberen..

Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones'
Engine: 1600 with 75 horses inside.
Reply With Quote