View Single Post
Old 24-07-2009, 17:25
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by mk1diesel
mooie foto's

Bedankt

Quote:
Originally Posted by T!m
Heeft die rechter gti nou een zwaluwstaart

Dezelfde vraag had ik toevallig ook al bij een andere zwarte GTI van iemand van hier op het forum, klik (hmm, foto's ervan staan er inmiddels niet meer), maar om op je vraag terug te komen, zit geen zwaluwstaart maar 't juiste in, is gewoon gezichtsbedrog door de lichtinval.

Zo, de laatste karrevracht met foto's die ik afgelopen weekend in Wolfsburg heb gemaakt.

De GX van Sjoes 85, blijft een mooie wagen

Dakotabeige 78er GL van iemand uit "Milano", zou iets van 1000 Km. (enkele rit dus) naar Wolfsburg hebben gereden met deze wagen vanuit Milaan, naar het schijnt heeft hij zich ook pas aangemeld als lid van de "Original Golf 1 IG"

En als laatste nog een foto met daarop de auto van uw "verslaggever" naast die rode '97er Citi Golf wat te koop staat

Zo, dat waren ze, de foto's die ik dus op de 11e editie van dit "mark wan" ;-) treffen te Wolfsburg heb gemaakt. Ik ga er altijd weer graag naartoe, dat al sinds het eerste treffen in 1999, het is me de circa 470 Km. enkele rit altijd weer waard.

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote