27-07-2009, 21:47
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
Dat is dan toch een misplaatste opmerking, en dat komt dan van een mod af ook.
Ik dacht juist dat die een beetje het voorbeeld moesten geven, hier blijkbaar niet.
't gaat over snel geld verdienen, daar reageerde ik op.. dat ik er geen cent op verdien,
ook al zou ik 'm voor 'de hoofdprijs' verkopen, maar goed.. zullen we het hierbij laten?
|
En die flip die de auto van Stijn verkoopt dan? Hij vind die auto 1000 euro meer waard dan ie er voor betaald heeft, en wil hem dus ook voor 1000 euro meer te koop zetten. Daar lever jij dan weer commentaar op.
Iedereen heeft zo z'n mening over de prijzen, maar het enige dat vast staat is dat we de laatste tijd de prijzen compleet buiten proporties zijn aan 't blazen. Ieder stuk oud schroot wordt retro genoemd, in elke zoveelste advertentie staat wel dat de liefhebber weet hoeveel het waard is, alles is uniek en zeldzaam, custom, import, weet ik wat meer.
De rommel van 2 jaar (wat zeg ik, 2 weken) geleden, is nu opeens onder de een of ander maffe naam bakken met geld waard.
En Misha, jij maakt je d'r net zo goed schuldig aan als menig ander. Ook jij noemt de ene na de andere scheet retro of zeldzaam. Moet je doen, maar dan laat anderen ook hun mening hebben over het schroot dat zij verkopen. 
|