Quote:
Originally Posted by SABINE_BUG
Chirspy had ook al commentaar maar ik snap niet waarom hij dan alsnog zijn polo uit 98 ervoor wil inruilen?!!?!?!
|
Lieve Sabine, ik heb geen commentaar, heb hier zelfs niets gepost. Wat jij doet is jouw zaak.
Ik had het idee opgevat om mijn 96er polo in te ruilen op de ponton. Heb de boel goed overwogen, en mede door een aantal rondzwervingen en navragen bij diverse personen (vooral uit Zeeland) die hier op het forum nauwelijks komen, heb ik voor mezelf besloten om het niet te doen.
Op dat moment had ik al een vermoeden dat jij er ook mee bezig was.(door de emails die ik van Don ontvangen heb) Ik heb nog geprobeerd je erover te bellen, maar je gsm werd niet opgenomen. Want de info dat de andere kandidaat af gevallen was, had je in een betere onderhandelingspositie kunnen brengen, en wat achtergrond info was nooit weggeweest.
Als jij de G60 in kan ruilen tegen de ponton, heb je 2 vliegen in een klap geslagen. Je bent de Golf kwijt, en hebt er een Ponton bij. Goed voor jou. Ik heb op dit moment nog genoeg auto's waar ik aan kan/moet werken.( golfcabrio, santana, jetta) Anders had ik het wellicht ook gedaan. Per slot van rekening is het wel een oudje, en een ponton heb ik nog niet eerder gehad.
Als je ze van het weekend op gaat halen. Veel plezier ermee.