23-09-2004, 14:09
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Sabine, Het is inderdaad je eigen beslissing... Dat jij niet persé een showauto hoeft kan ik me prima voorstellen (heb ik zelf ook niet...) Ik probeer je alleen maar te zeggen dat je je niet moet blindstaren op een kreet als "gerestaureerd in xx jaar". Iemand kan een auto vol smeren met plamuur laten spuiten en dat noemt diegene dan gerestaureerd met alle gevolgen vandien een paar jaar later. Dat jij een auto wilt waar wat werk aan zit kan ik me best voorstellen het drukt de prijs enorm en je hoeft niet heeel voorzichtig te doen met zo'n wagen. Wat ik je alleen duidelijk wil maken is dat bij wagens die een paar jaar geleden zijn gerestaureerd en nu al roestblaasje vertonen je heel allert moet zijn, onder zo'n blaasje zit namelijk veel meer elende verstopt! Zoals Wouter al zei bij een tiep3 is het plaatwerk schaars. Dat de bodem netjes is klopt wel en de wagen zal technisch ook wel i.o. zijn maar als de basis waarmee je aan de slag gaat freubel is dan is dat toch zonde?
Ik wil je (niemand) met mijn geouwehoer voor het hoofd stoten, probeer je alleen te waarschuwen voor elende op een later tijdstip. Ik heb alllang (en zolang zit ik er nog niet eens in die ouwebende) gemerkt dat je beter een auto kunt kopen met wat werk die onverprutst is dan een wagen waarmee gefreubeld is, je weet dan nooit wat je precies hebt!
Nogmaals, no offence! Mocht je het wel doen houd ik me bek er verder over en hoop dat je erg veel plezier zult hebben van het karretje..
Michel
|