Thread: Alweer?
View Single Post
Old 28-07-2009, 00:12
bighead bighead is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by oldscool
Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>

Ik iemand met 2 linker handen, ga toch weg kerel. Remmerij aan de voorzijde is toevallig niet door mijzelf vervangen maar door een collega, wat was er dan gedaan door iemand met 2 linkerhanden?
En over die uitlaat, je moet toch wat als noodoplossing als je dat stuk terugkrijgt van de lasser, die dus geen goed werk geleverd heeft achteraf, en de auto een paar dagen later onverwacht weggaat.

Aan de bovenkant van de wang aan de linkerkant van het zitvlak voel je duidelijk dat het schuim daar versleten is en voel je dus metaal.

Maar spijt dat ie weg is, absoluut niet, ben blij dat ie weg is, heeft bijna 3 maand te koop gestaan en geen reactie gehad.