Thread: Alweer?
View Single Post
Old 28-07-2009, 07:20
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Quote:
Originally Posted by oldscool
Het is wel altijd leuk als ik iets te koop zet,ik denk zet er maar eens een andere naam bij ,eerst allemaal zeuren over de prijs dan de auto helemaal afkraken dan ook nog de verkoper in een slecht daglicht zetten.

Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>

En als jullie dus die er allemaal slecht van praten zon helden zijn komen jullie effe langs en zeggen me dit in het gezicht !!!!!!!!!!!

Als je het topic goed doorleest dan zie je dat er maar een enkeling is die een opmerking maakt over de prijs. Gebeurd in de dagelijkse praktijk ook en nu staat het toevallig op een forum. Het staat iedereen vrij om te vragen wat hij wil voor een object wat hij verkoopt en dus ook jou. Het grootste gedeelte van het topic gaat over een heel ander onderwerp dan je auto.

Quote:
Originally Posted by oldscool
en dat moderators zon shit hier keer op keer weer toe laten>>>>

De reden dat wij dit laten staan is omdat een stukje discussie af en toe moet kunnen, en dan heb ik het over de hedendaagse prijzen. Misha weet zelf ook wel dat ie daar reacties mee oproept als hij deze thread start. Dat we het lijstje met gebreken laten staan (notabene van een oud-eigenaar) is vanwege het feit dat het een informerende waarde heeft voor potentiele kopers. In plaats van te gaan lopen blazen kun je ook in alle rust uitleggen wat er allemaal aan de auto is gebeurd om het gebrekenlijstje op te lossen.

We zitten hier niet op het My Little Pony forum, dus iemand mag best wat tegenspraak krijgen zonder dat er direct door ons gegumd wordt.