29-07-2009, 21:41
|
Forum regular
|
|
|
|
bedankt voor jullie reacties. Vandaag bij de spuiter in het dorp geweest en de kleurenstalen voor vw gehaald. Dragon green is groener. Ik kwam op sequoia green uit (lg6s). Vandaag een bus 2k laten persen en een proefplaatje gespoten. Deze kwam een heel stuk in de richting. De auto is al een paar jaar geleden gespoten hierdoor krijg je al kleurverschil. Daarnaast zijn vaak de mengsel ook niet altijd 100% gelijk. Het is gelukkig maar voor de motorruimte dus ik kan wel een beetje smokkelen.
En nee ik heb de auto niet gerestaureerd. Het spuitwerk is 5 jaar geleden gedaan. Geen 100% klus. Ik ben er niet echt tevreden mee. misschien in de toekomst overnieuw. Ik ben nu eerst bezig met de motorombouw. Ik ga van een orginele kr met injectie over naar een abf met 48 mm solexen en 292 nokkenassen. Daarnaast heb ik de remmerij omgebouwd van orgineel gti naar voor G60 en achter schijf met klauwen van een golf4. Er komen ook nog andere wielen onder. Ik heb oldschool bbs rs achtige wielen van rial gekocht.
groet jeroen
|