View Single Post
Old 30-07-2009, 08:04
ReBo ReBo is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Ronald
... Kort gezegd, jouw topic gebruiken zodat andere mensen stoom af kunnen blazen om zo de rest van het forum in het gareel te houden? Een mening moet altijd gegeven kunnen vind ik, maar het gaat meer om de manier hoe mensen het verwoorden . . .

Vooropgesteld dat ik geen wereldverbeteraar ben, geloof ik dus niet dat het mijn taak is om mensen in het gareel te houden . . .

Meningen moeten idd ongezouten gegeven kunnen worden, maar houd het wel netjes . . . als je mij een vieze vuile gore @&$#%&(!#$%&*# vindt omdat ik een Rallye te 'grazen' neem, mag je dat best denken, maar verwoord het dan netjes en zeg dat ik een 'mafkees' of een 'eikel' ben . . .

Dit is nu pagina 4 . . . het eerste doel is dus in mijn ogen al bereikt !! Lees idd eens terug . . . Kritiek staat er en volgens sommige PB's ben ik compleet gestoord . . . maar ik heb nog steeds geen steen door mijn ruit gekregen of een paardenkop naast me op mijn kussen gevonden !!

De rest van alle reacties kan ik alleen maar hartelijk om lachen en 'inspiratie' van krijgen . . . Lexaan is een leuke, maar ook de Gumball stickers . . . dus als iemand een goede stickerboer weet ?? Wat chroom betreft . . . het is altijd weer zwart te spuiten, zolang je bv nieuwe raamstrips gebruikt, zal je niet snel hechtingsproblemen krijgen verwacht ik. Bij de Wob-shop waren ze nog te koop zag ik, dus dat is al 1 ding van het lijstje afgevinkt . . .

Basisdoel is om gewoon weer wat lol te hebben in het bouwen en zoeken naar onderdeeltjes . . . in mijn ogen moet de BBS's creativiteit gewoon eens een beetje doorbroken worden . . . dat dit dan toevallig met een Rallye gebeurt, maakt toch niets uit Ik had net zo goed een Jetta kunnen pakken, maar deze stond vooraan in de loods . . .