View Single Post
Old 30-07-2009, 23:55
ReBo ReBo is offline
VW Guru

Opmerking 1 :

Het moet wel een VW blijven . . . delen van Opel zijn pas echt FOUT om te doen

Opmerking 2 :

Quote:
Originally Posted by lager
. . .zijn vrij unieke auto's . . .

Wat is uniek ?? Iedere auto is uniek voor zijn eigenaar . . . al is het alleen maar omdat je je knokkels hebt opengehaald met het standaard klote VW krikje omdat je ff snel je winterbandjes ging monteren . . . dat maakt een unieke herinnering voor die auto . . .

Opmerking 3 :

Quote:
Originally Posted by lager
. . . 3 spaak heb ik nog wel liggen geloof het of niet 15" 5x100

Heb je ook schijven en naven liggen dan in 5x100 want een Rallye heeft ook 'maar' 4x100 standaard . . . .

Opmerking 4 :

Quote:
Originally Posted by fabbi
Hoef je em ook niet meer te importeren....:_)

Ik mag op Spaans kenteken blijven rijden . . . een Twingo dak is al cabrio genoeg, weet je anders wel niet wat ik aan verzekering kwijt zou zijn !! Het eigen risico van een linnendakje gaat me net iets te ver . . .

Opmerking 5, tevens de belangrijkste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie van jullie is in zijn vrije tijd politie agent ??? Nou ??? Wie ??? Wie ??? Niet zeiken nu, gewoon eerlijk er vooruit durven komen !!!

Geen steen door mijn raam, geen paardenkop in bed, nee, zelfs geen zwarte roos door de gleuf . . . maar er is hier wel een of andere grapjes die agent is in zijn vrije tijd en zijn 'vriendjes' tegen mij heeft lopen opstoken !!

Ik parkeer vanavond om 20:34 in Rotterdam, krijg ik om 20:35 een bekeuring dat ik te dicht bij een Zebra sta . . . ik eet niet eens varkensvlees dus wat moet ik met een Zebra vroeg ik nog ?? Werd niet gewaardeerd, BOETE So be it . . . rij ik nog geen 10 minuten later over de Van brienenoord . . . Bellen en 141 rijden werd ook niet gewaardeerd door 2 andere collega's . . . ik wordt een echt alle jesus eind verder pas aan de kant gezet omdat ze geen geschikte plek vonden, waardoor ik nog eens een pokke eind moet omrijden om weer een beetje op de route te komen . . .

Dus welke geinkonijn heeft er 'vrienden' bij de politie ?? Als je het niet eens was met mijn project had je ook gewoon even een PB kunnen sturen

1 gelukje . . . ik had nog geen prijs genoemd aan mijn klant, dus zijn vloer is ineens een happie duurder geworden

Tenslotte opmerking 6 :

Ik ga mijn bed opzoeken, want zoveel onrecht op 1 avond kan ik niet aan Daarnaast gaat over 4 uur gaat de wekker alweer, truste