View Single Post
Old 01-08-2009, 07:52
ReBo ReBo is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by bugs
foto van vriendin op dash in zo'n houdertje met denk aan mij er op . . . of: "pas op voor de boze golf"

Het is een combinatie van beide denk ik nu . . . Het fotootje doet me eraan herrineren dat mijn vriendin boos is . . . ik heb nl haar Polo verkocht zonder ervoor te zorgen dat ze een andere auto had . . . auto's genoeg nog, maar geen een met stuurbekrachtiging

Quote:
Originally Posted by neef_m
vergeet niet een spinner-velg aan je binnenspiegel te hangen

Mag zo'n heerlijk ruikend boompje ook ?? Zo'n gele in 'smaak' die hangt er nu nl in . . . en damn wat stinken die krengen . . .

Quote:
Originally Posted by De Pul
idd ik voel hier wat vets aankomen borrelen...

Helaas joh . . . vet is ie nu nog niet . . . stoffig nog steeds wel Ik heb gisteren wel met een bevriende schilder staan praten . . . het kleurtje is bepaald !! Hint : de kleur wordt ook gebruikt in diergaarde Blijdorp . . .

Foto's zal ik van de week eens maken . . . Prioriteit nummer 1 is nu om ff een Golfje APK klaar te krijgen . . . We hebben ook nog een Gti staan van 84, volgens alle boekjes wel netjes zijn onderhoud gekregen en nooit in aanraking geweest met bomen, viaducten, scooters, duiven en andere medeweggebruikers, helemaal tof dus zou je denken . . . nou, NOT !!

Ik denk dat ik voortaan JUIST een schadebak opzoek . . . die bouten zitten al 25 jaar op 1 plek . . . dus 25 jaar lang nooit losgeweest . . . ooit wel eens iemand bezig gezien om een subframe te vervangen van zo'n gebakkie ??
Ringsleutel 19 van zowel Gedore als Snap-on braken gewoon af
De "praise-the-lord' woorden vlogen in het rond . . . en dan niet omdat de sleutels braken, nee, omdat ik tot 2x toe dus uitschoot met mijn hand tegen de draagarm . . . Ik heb even een waslijst met puntjes om na te lopen oa reviseren van 4 remklauwtjes ook altijd leuk om te doen Stuurbekrachtging inbouwen en de baas is weer even tevreden . . .

Ze ligt nu nog te slapen, dus 'mag' ik even wat tijd voor mezelf nemen, maar vandaag staat eerst in het teken van een kinderkamer op orde brengen . . .
Het meest lastige project is nl niet om bv een Rallye te 'verfraaien', ook niet om een bv een V8 in een Golf 1 te proppen, of een Golf 3 te voorzien van 2 VR6 motoren . . . bij deze zal ik dus iedereen uit de droom helpen . . . Het meest lastige project wat er is is een zwangere vriendin !!