Jezus wat een discussie...
Linkjes van Marktplaats neerzetten kan iedereen wel maar ga er maar vanuit dat het 99% hokken zijn, zeker die 500 euro Golfjes met allemaal ruim boven de 2 of zelfs 3 ton op de teller (misschien met eeen heel enkele uitzondering).
Voordat ik mijn huidige Golfje 1.3 kocht heb ik ook 2 weken het hele land rond gereden en maar liefst 18 stuks bekeken (tussen de 700 en de 2000 euro). Een nog echt nette Golf of Jetta 2 is echt niet zo makkelijk meer te vinden als iedereen hier lijkt te denken. Roest/ rot aan de paravan en deuren, uitgeleefd in en exterieur, en vol met deuken/ deukjes, krassen enz... Op de foto zijn ze allemaal mooi maar ga maar eens kijken en het zal je zeker tegenvallen.
Om nog maar te zwijgen over het onderhoud, beurt? distributie? nee dat is niet bekend...
Al is de prijs van Misha idd. wel aan de erg hoge kant, de auto's waar zijn Jetta hier mee vergeleken word mogen als je het goed bekijkt niet eens in zijn schaduw staan.
Toen ik vorig jaar mijn zwarte US Jetta ging verkopen en ik op een meeting aan een aantal personen een bedrag noemde werd ik ook voor gek versleten want dat ging hij nooit opleveren. Dezelfde avond heb ik hem te koop gezet op MP en ook diezelfde avond verkocht en afgerekend.
Er zijn dus idd mensen die wel iets meer willen betalen voor een goed en net exemplaar en wat prijsverschil met die 500 euro hokken vind ik wel reeel.
Nog ff over de Jetta 1.8T, ik vind het een erg dikke bak en zolang Oldscool niemand verplicht om hem te kopen kan hij toch vragen wat ie wil ?
Neem aan dat de meeste hier wel een baan hebben, hierin verdien je zelf of je baas toch ook geld over de rug van anderen, zo werkt het in de handel nou ook

.