Thread: Golf 1 1.5 LX
View Single Post
Old 06-08-2009, 20:14
Reuvers Reuvers is offline
VW Fanatic

een tijdje niks hier toegevoegd maar absoluut niet stil gezeten.
Velgen zijn bijna af maar heb ik lang niks aan gedaan omdat de lak mij meer irriteerde

Ik had heel de auto geschuurd, en daarna gerold. Dit werd een drama! Het was zo slecht dat ik met heel veel pijn, moeite en vooral heel veel tijd de auto helemaal opnieuw heb geschuurd. Iemand vond trouwens een van de vorige eigenaren niet aardig, want de hele auto was met een sleutel bewerkt.

iig eenmaal geschuurd stond de auto er zo (ongeveer) bij

Witte streep was sleutel schade

vandaag bij mijn schoonvader onder zijn carport gespoten met compressor. Geen ideale omstandigheden (beetje wind en vooral veel stof) maar goed, het resultaat was veel beter als ik had verwacht.

Morgen spuit ik de auto nog een laagje en bouw ik hem terug op. Kleur is zijdeglans zwart (best mat).

De auto heeft wel een paar plekjes waar ik net wat dikker heb gespoten, en helaas een druiper, en een beetje sinasappel. Maar al met al geen slecht resultaat.

Als hij klaar is schuur ik hem nog heel licht op, 1500 of 2000 nat, en dan comandant 4 erover heen.

Ben best tevreden met mijn eerste spuit ervaring

P.S sorry voor slechte resultaat foto's maar was wat donker daar. Betere volgen snel
Reply With Quote