26-09-2004, 21:45
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
JA!! Ik heb hem!!!! Moest hem in Hulst ophalen, heel eind weg dus! Moest onderweg nog ff twijfelen maar toen ik er eenmaal was en erin had gereden was ik verkocht en had ik bijna geen moeite meer met de golf! Alleen nog ff toen de nieuwe eigenaar van de golf naast me reed op de snelweg, terug schakelde en ervandoor ging, maar toen ik weer naar mijn tellers keek en mijn kofferklep besefte ik dat ik de ruil van mijn dromen gedaan had!! Via antwerpen, breda, utrecht zijn we weer naar huis gereden, al met al zo'n 200 kilometers en zo'n 2.5 uur rijden en hij legde het allemaal goed af! Voor 11 euro aan benzine verreden en een hoop lol en veel bekijks en duimen gehad! Nu staat hij eindelijk voor de deur, echt een droom die uitkomt. Kijk naar buiten en zie gewoon 2 luchtgekoelde broertjes naast elkaar staan, HEERLIJK!! Er zijn nog wat dingen die eraan moeten gebeuren; chrome bumpers (is echt een MUST), verlagen, koplamp glaasje vervangen, dikke brm's, nieuwe bougies kabels en klaar!!!!
Hij rijdt heerlijk, ziet er knap uit, ik kan echt geen lelijke blazen ontdekken, en het aantal kilo's plamuur was ook heel overdreven, kortom; ik ben helemaal gelukkig! Een goeie en leuke ponton voor mijn budget! Foto's komen over +/_ 10 minuten in dit of een nieuw topic!
|