Thread: Spoorstang 32B
View Single Post
Old 12-08-2009, 15:21
AJTreur AJTreur is offline
Forum Newbee

Het rijden rechtuit is bijna onmogelijk (het is dus wel heel slecht voor de banden). Het enige wat ze geprobeerd hebben is het stuur weer in de juiste stand te krijgen. Verder is het weggedrag opeens waardeloos. Je blijft sturen.
Ze beweren de juiste spoorstang te hebben besteld. Beter gezegd, ze beweren dat er geen andere stang is te krijgen. Ook zeggen ze dat de volkswagendealer heeft aangegeven dat ik iets heb veranderd aan de auto omdat een niet verstelbare spoorstang niet origineel kan zijn. Nu zie ik in diverse forums dat er vele VW's van voor '88 zijn uitgevoerd met slechts aan 1 kant een verstelbare spoorstang.
Ben even naar de garage gereden en heb aan de hand van de tekening laten zien dat de stangen in ieder geval verkeerd om zitten. Maar andersom ging het ook niet goed want raakte de band (o.i.d.) de stang bij volledige uitslag (aldus de monteur)... (kreeg nog wel de tip voorzichtig te rijden want steken op een mini-rotonde is ook niet alles...)
Het is gewoon belachelijk als je kijkt naar de uitslag van de banden. Als je naar links stuurt komt de band amper voorbij het voorscherm.
Heb even gekeken. Artikelnummer 811419801E is voor €46,- te bestellen bij vassparts.nl. Dus zodra ik weet of deze de juiste lengte is kan ik hem gaan bestellen.
Reply With Quote