13-08-2009, 14:48
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Berendd, dat is 't niet.
Bij mij zijn de prijzen ook altijd behoorlijk wat lager geweest dan bij de meeste anderen hier op het forum, maar dan kom je de rommel niet kwijt.
Als je rommel echter vreselijk overprijst, is het geen rommel meer, maar weet ik wat voor iets bijzonders dat iedereen wil hebben.
Natuurlijk heb ook ik wat dingen te koop staan waarvan de prijs best wat omlaag zou kunnen, zoals de onderdelen van die KR die hier in het rek ligt. Ik heb er nu totaal niks aan, maar er zijn wel plannen met dat blok, voor wanneer het geld er eindelijk voor bij elkaar is. Tot die tijd mag het natuurlijk weg tegen de juiste prijs, zodat ik me alvast wat anders voor de Golf kan kopen, blijft het spul echter liggen, hoef ik me tegen de tijd dat er geld is geen nieuw blok meer te regelen, en kan ik met het reserve blok gelijk aan de slag.
Maar over het algemeen staat alles redelijk normaal geprijsd, en dan nog zijn het allemaal bespreekbare vraagprijzen, en de zooi gaat niet weg. Denk dat 't gewoon niet duur genoeg is om wat te kunnen zijn ofzo. 
|