Quote:
Originally Posted by Misha
Dat klinkt bekend in de oren ..
|
Hoeveel van die motorblokken die ik nog nodig heb, heb ik de laatste tijd verkocht? En hoeveel auto's die niet weg hoeven heb jij onderhand verpatst tegen behoorlijk hoge prijzen?
Ik heb er eentje gekocht, en voor dezelfde prijs staat ie te koop, en over een tijdje komt een exact hetzelfde blok weer terug als het verkocht zou worden, hoe dan ook. Dat betekent dat het niet weg hoeft: ik heb het nog nodig, alleen kan ik er nu direct niks mee.
Dan zijn we benieuwd naar het volgende "Misha's donkerrode Jetta mk2 Coupe project topic", want die hoefde ook niet weg.
Het KR blok, waar het nu opeens om lijkt te gaan, heeft me 500 euro gekost. Het subframe dat erbij zat was compleet rot, en heb ik dus erbij moeten kopen. De homo's van de aandrijfassen waren op, dus ook die moest ik er nog eens bij kopen. De waterpomp was zo goed als overleden, en is naderhand bijgekocht, evenals het gebarsten kleppendeksel, en wat andere onderdelen die niet goed (genoeg) waren. De prijzen die ik voor die onderdelen vraag zijn gelijk aan of lager dan de bedragen die ik er voor betaald heb, en gelijk aan of lager dan de bedragen die worden gevraagd voor dezelfde onderdelen als ik ze over een tijdje moet gaan terugkopen, enkel in verhouding hoger dan de prijzen die ik voor de rest van de spullen vraag die ik te koop heb staan.
Als je wilt kun je eens door m'n verkooptopic bladeren, zie link in de sig, dan zie je wat ik voor de zooi vraag, en dan zie je ook dat er geen overdreven bedragen tussen staan, en dan zijn het zelfs nog bespreekbare vraagprijzen! Ik zeg niet dat iets niet weg hoeft om de prijs op te drijven, anders zou ik het ook wel in het verkooptopic zetten.