*Update*
1st, Thnks heren voor alle reacties.
2nd, Damn wat is het slecht gesteld met de quall. van de garages in A'foort.
Hij is goed gekeurd !!!
Na een hoop gezeik met monteurs (wilden of konden niet CO afstellen), uiteindelijk een garage gevonden waar ik zelf met de CO mocht spellen.
Na ff klooten met et afdekdopje (zat muurvast), de eerste tik met de imbus gegeven.
*golf mkII 16v*
Gelukkig dat jij de juiste manier nog ff melde, had zelf op inet, psies het tegenovergestelde gevonden.
m.a.g. dat ik ineens op 6,8% CO zat
Tikkie terug en nog een paar graden erbij, en daar zakte de CO, maar npg net te hoog. maw. na 10min klooien zat ie op 0,48% CO (bij 98C)
Blokje liep wel eerst nog wat onregelmatig maar na wat spelen met de stelschroef op de gasklep, was dat ook verholpen.
Op naar de her-keuring en clean sailing erdoorheen gekomen

Ik heb de CO voorlopig ff zo gelaten. Es kijken hoe ie zo loopt.
Kan ik nu eindelijk weer verder met et project
@Turbo-Variant
D8 meer aan een 1.8 16v Turbo

met Digifant I sys.
Mvg DW.
*mag slotje op*