View Single Post
  #3  
Old 27-09-2004, 17:40
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Motor hoeft niet helemaal los maar is wel makkelijker. De truc is het differentieel goed naar boven te draaien tijdens het monteren van de bak anders loopt het klem tegen het subfame. Koppelingsplaat kan je ook heel goed centreren met een schuifmaat, rondom meten en overal evenveel (ik meen 10 mm) speling houden.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote