Zo weer even een heel verhaal typen:
Mijn duimpje doet het weer aardig, het topje was alleen gebroken in 3 delen.
Maar het bot is alweer gheelt en mag hem weer rustig bewegen (JIPPIE)!
@ Iedereen nogmaals dank voor de toffe reacties.
Met de cabrio gaat het aardig, de motor ligt nu even uitelkaar vanwege een kapotte klepstoter.
Ik dacht eerst dat er een drijfstanglager niet goed meer was, maar het bleek toch gelukkig een defecte klepstoter.
Het idee achter dit project is toch dat ik de cabrio wil maken als een echte gti, alsof die zo uit de karmann fabriek is komen rollen:
Dus het eerste wat ik heel graag wou doen was de grill, de grill had nog de kleur black magic.
De lamellen wou ik wel die kleur houden, dus heb alleen de onderstrip gespoten.
Hellaas eerst in de verkeerde kleur groen :smt009 De kleur classic green perl is nergens zomaar te verkrijgen.
Na een bezoekje aan een verfwinkel die zelf nog verf mengt, en in een spuitbus kan doen: Had ik eindelijk de goede kleur groen!
Ik kan gelukkig redelijk goed spuiten, en de strip was echt heel goed gelukt (lees snaar strak).
Totdat ik struikelde en zo de strip liet vallen :smt010
Maargoed heb het nog redelijk kunnen redden, en als het straks helemaal goed is uitgehard dan wil ik de beschadiging nog proberen nat weg te schuren en polijsten!
Het logo heb ik in een zwarte structuurverf gespoten, en de lamellen heb ik black magic gelaten. ;-) :smt006
Er komt nog een ROOD gti logo in!
ik zit nog te twijfelen tussen het oude type logo, of het nieuwe type loge (golf 4 gti), mischien kunnen jullie mij ermee helpen?
Nadien nog de hele auto gepoetst en foto's gemaakt.
Foto's:
Logo in structuurverf mat zwart:
Eindelijk de juiste kleur groen, classic green perl:
De strip weer aan de grill gemonteerd, zodat ik alles weer op de auto kon zetten:
En het eindresultaat, alleen nog de beschadiging wetsanden. En weer glimmend polijsten!
En natuurlijk het GTI logo!!!
Het nieuwe voor aanzicht:
Toen nog alles gepoetst, als in glaze sealant en wax!
Reflectieshot: deze deur heb ik dus ook grotendeels nat geschuurd en weer gepolijst (sinasappelhuidje HAD de deur)!
Zo ik ga weer verder sleutelen, aan de motor :-)