Gister bezig geweest om een van de voorste wielkasten uit te rollen....
Dat scheelt dag en nacht vergeleken met de voorkant met de hardheid van het staal/ plaatwerk....
Eerst het randje naar binnen gerold en de velg gepast......
Daarna toch maar de voorste wielkast ook naar buiten omgerold...
Tijdens dat ik met de voorkant bezig was en de krik gemonteerd stond op de voorkant kon je duidelijk zien dat de achterkant wel mooi ver en diep in de wielkasten kan zakken en nooit meer zal aanlopen met de band.
Heb nu ruimte gecreeerd tussen wielkast en band,en weer ruimte over om voorkant 25mm te laten zakken.Heb nog 53mm schroefdraad aan voorzijde over dus dat kan makkelijk.
Heb de achteras op maximaal nog eens 4cm verlaagd,maar vind persoonlijk dat er nog te veel ruimte tussen band en wielkast zit.......Dus weer een probleem erbij en een oplossing zoeken hoe de achteras nog lager kan.
Ben nu bezig op zoek naar een leuke vw daily voor erbij zodat de caddy in de loods kan blijven staan en niet steeds afhankelijk ben van mijn vriendin haar lupo als ze naar het werk moet.
Bij deze weer een updat met wat fotos:
Achterkant verlaging met krik eronder aan de andere kant
Voorkant randje naar binnen gerold en geheel naar buiten getrokken
Verschillen tussen originele en gerolde wielkastrand voorzijde
