View Single Post
Old 26-08-2009, 20:39
meijer1972's Avatar
meijer1972 meijer1972 is offline
VW Addict

De foto van de kupferbraune is mijn gti. Het is niet de auto waar het topic over begonnen is.
En zoals hiervoor staat: een pirelli is altijd ingevoerd en in W65 en W64 uitvoering.
De mijne is ingevoerd, dus zou een pirelli kunnen zijn. Aangezien de kleur kupferbraun is, zou het dus een W64 pirelli moeten zijn (ALS HET OOK EEN PIRELLI IS)
Er is dan 1 kenmerk waar ik het aan kan zien en dat zijn de velgen. Ik vermoed dat deze de afgelopen 26 jaar een keer zijn vervangen.(niet reageren, ik weet dit wel zeker)
Blijft over de onleesbare sticker achterin waar W64 op kan staan.
Als laatste optie kan ik een mail sturen naar het museum oid. in duitsland om het via het chasisnummer uit te zoeken.

En dan die klinken. Ik heb er al genoeg commentaar over gehad. Deze zaten er al in bij aanschaf.Het heeft zijn voor en nadelen. De golf is nu minder diefstal/inbraakgevoelig.
Orgineel is wel mooier, maar dan moet ik de deuren of de hele auto laten spuiten.
En nog een nadeel is als de accu leeg is, want ook in de achterklep heb ik geen slot.(geheel clean)
De tankdop is zo te vervangen en ook de schroefset kan er wel onderuit. Dan blijft de GTI spoiler ook langer heel.

LR Freelander (Werkpaard)
MB A160 (Boodschappen)
VW GOLF S '80 (Hobby)
Reply With Quote